sååfia

Bra dag! Solen gör mig på underbart bra humör! Mitt humör följer nämligen vädret big time.
Idag var det först ut på lite fix på förmiddagen.. Fick goda nyheter så jag är glad. Sen vid 1 kom Fia och hämtade mig och så tog vi en långprommenad i Hemlingbyspåret. Min första promenad någonsin där, haha. Sen åkte vi ut till Owe Janssons och gud va mycket fint dom har. Sen en tripp för att titta på massa fina hus som vi vill ha, till Köpis och sen avslutade vi våran åktur vid Mackmyra. GUUD VAD FINT det är där! Där skulle jag kunna bo. Precis som på landet med vattnet och allting, åkrar och hästar och skog och ändå så nära till stan. Alldeles perfekt och supervackert!

Imorgon när Andreas slutar jobba åker vi till Sthlm för att hälsa på älskade syster igen! Vi blir kvar hela onsdagen och ska titta på Josefins dansföreställning med balettakademin på kvällen :) mys!

Ikväll då? Vad ska man hitta på ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0