miss you

Vaknade på fel sida. Idag är du lite mer saknad.




Jag ska ner på stan en sväng nu och fixa lite, sen åker jag ut till Hedesunda till pappsen och blir kvar där tills imorgon. Mysigt! Boken blev utläst igår kväll vid halv 2. Det blev alltså chipspåse och mysa ner mig i soffan igår, ingen promenad.. Den var i alla fall bra och jag är imponerad av Jenna J! Snygg är hon också!  

Ja annars blir det en lugn helg. Hääs ikväll, 23 års fest imorgon hos Emelie, söndag blir bara lugn. Ska kanske ut till Hedesunda en sväng igen då utifall mamma och thomas inte hinner hem från Rhodos tills imorgon! Vill ju krama om dom och se hur bruna dom blivit!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0