Vem tusan knäpper kort på sina skador och lägger ut på bloggen? :S ointressant och äckligt om du frågar mig.

Har jag någon gång berättat vilken klantmaja jag är? :P Det här är alla skador jag har för tillfället.. Tur att jag inte visade dom för en vecka sedan för det var då det var som värst. Nu har jag börjat läkt ihop tack och lov! Det är lite äckligt men det får man ta när man läser mig blogg, hehe.











Det här kanske var mitt mest ointressanta och äckligaste inlägg i världshistorien, men vad tusan.. Man kan ju inte vara tjejig tjej jämt! Här kommer lilla pojkflickan i mig fram :P


Kommentarer
Postat av: ;P

Du kan väl inte lägga ut en drös med bilder på värsta skadorna, och INTE skriva vad du gjort!! Har du trampat ner i ett björn-ide?, halkade du på en basker i mörkret?, eller målade du sådär oförsiktigt?



//en upprörd man i sina bästa år

2011-05-05 @ 06:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0