god middag igår!

Igår hade vi en mysig kväll! Amanda och Mattias kom hit och så hade vi trerätters middag ;)



Förrätt: melooonaas och skinka. Haha det var jag och Amanda som stod för förrätten och dukningen så alltför komplicerat blev det inte :P





Varmrätt: Fetaostfylld kycklingfile med potatisklyftor och sallad. Och mangosåsen direkt från Helt Enkelt. Så galet gott! Muuumma!!

 

Sen blev det mys i soffan!



Och efterrätt: marängswiss!! :)



Mysig och god kväll!

Idag har A varit ledig så vi tog en lång sovmorgon (eller han gjorde det, jag låg och läste Jenna Jameson..) och sen vid 12-13 åkte vi till Valbo köpis för han skulle ha lite nya skor och grejer. Åt på IKEA såklart som vi alltid gör och sen har det inte hänt så mycket mer idag. Nu står jag och väger mellan att ta fram en chipspåse och mysa ner mig i soffan med Jenna J (haha boken alltså, ingen film) eller ta en promenad! :S hmm..


Kommentarer
Postat av: Josefin

För det fösta.. Meloooonaaas... ;)

För det andra.. Sluta sola! Du har ju blivit ju feett brun! ;)

För det sista.. Orka din humor alltså... Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Jenna J. BOKEN ALLTSÅ! Hahaha...

Puss knäppis sis!

2011-05-12 @ 23:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0