Gävle at night

Nu är jag hemma i Gävle igen.. Balettakademins föreställning var jättebra och Josefin var grym så det var roligt att se. Jag och A har precis varit ute på en inlines/cykel sväng nu.. Det är en fin kväll! Imorgon förmiddag åker jag tillbaka till Sthlm igen, haha. Det blir mycket Stockholm den här veckan men jag ska dit för på fredag morgon ska jag göra en engelska-diagnos för att se om jag kommer få plugga till hösten eller inte. HOPPAS! Orkar inte ha det så här mer....

God natt alla fina där ute! Nu ska vi titta på Scary Movie 4 och jag ska somna i soffan. Finns det något mysigare än att somna i soffan? :P Nope det gör det inte.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: mormor

Somna i soffan? När man kan ligga så skönt i en säng. Bara du inte somnar med godis i munnen-glöm inte borsta tänderna!!!

2011-05-31 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0