fint väder

Bion igår var en sån där film som jag aldrig skulle komma på att gå på själv eftersom det var typ sci-fi och det är ju något som jag verkligen inte gillar. Jag ville se den där bilfilmen fast and furious eller vad den heter :S Men A fick välja igår och då blev det Thor. Jag sov halva filmen om man säger så.. Men det var gott med poppis och chips iaf. En sak jag undrar är varför de ska ha så galet KALLT i biosalongen? Man skakar ju för tusan sönder där inne.

Idag är nörden iväg och spelar soft airgun krig hela dagen ( nörd nörd ) och ikväll ska han jobba på hb så jag har en alldeles ensam, egen lördag. Skönt! Iofs jobbar han typ jämt på helgerna men idag känns det mysigt att vara själv. När klockan blir lite mer ska jag ringa systeryster och få med henne ner på stan en sväng. En fika och lite shopping skulle inte sitta fel :) Sen vill jag ut på äventyr i solskenet också!!

Haha igår var jag lite blåst. Jag har mammas bil den här veckan för dom är i Rhodos, så när jag kom in till stan och hade parkerat stannade det en bil precis utanför min bil liksom och bara stod där. Jag öppnade dörren och började plocka ur grejer och då vevade han ner rutan.. "Ska ni åka?". Va?? Finns det fortfarande folk som liftar tänkte jag? snuskgubbe. "Neej tack jag har egen bil. Jag ska plocka ur lite grejer och sen gå hem." Han log lite och åkte därifrån.. Amanda däremot höll på ramla ihop på trottoaren för hon skrattade så mycket. "Han ville ju bara ha din parkeringsplats!!" Jahaaaaaa.. nu fattar jag!! Jag har mina stunder ;)

Nu är det dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0