byggare bob

Igår byggde jag altan hos mamma minsann! Jag skruvade i skruvar hela dagen för att få golvet på plats och morfar höll i bräderna så att de kom på rätt ställe. Så idag har jag träningsvärk i armen igen så klart :P Men det blir riktigt bra!





Sen igår på eftermiddagen så åkte jag och mamma in till stan för en mysig kväll. Vi åkte ut till Harnäs och Furuvik för att titta på mitt nya drömhus, och för att Amanda skulle få övningsköra en sväng. Sen var jag och hälsade på pappa som var hos Amanda och Johannes. Han åker till Mallis på fredag !! Kvällen avslutades i soffan framför tvn med mamma och andreas. Det var mysigt att få bädda om mamma lite och ha henne på besök.. Alltid annars är det ju tvärt om!

Nu tror jag det är dags för en liten promenad.
Det är ju sommar snart och bikini-säsong.. oj oj hur ska det här gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0