aoouuää

Nu är jag återigen i Hääs efter en otroligt mysig middag med Malin. Massa berättelser om resor och annat skoj. Så himla roligt att hon är hemma igen! Hon har faktiskt varit väldigt saknad.. Väl i Hääs blev det en liten fika hos pappa och Maria. Nu är jag hos mamma och ska försöka hålla mig uppe till Big Brother kl 1. Missade det pga av hockeyn och fikat!

Ps! En pinsam grej: Jag har såå ont i min högra arm. Ska jag kanske inse att det är dags att börja träna och ta hand om sin kropp när man får så här ont av två dagars målning. :S hehe.

Hoppas ni haft en fin dag!

ps 2! Jag ska försöka att inte låta som en nörd nu men har ni tittat på alla träd? Det börjar bli grönt överallt och naturen är så otroligt vacker! Jag bara älskar våren!



Mina lilla blåsippebukett som jag plockade förra veckan :)
Blommor är så himla fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0