80 vid 20

Heldag på C idag.. Det var väldigt lugnt, kan det ha med vädret att göra kanske? :P Klockan 18 när jag slutade kom mamma och Thomas och hämtade upp mig och så åkte vi ut till Hedesunda. Vi var och lyssnade på när familjen Åhlstrand sjöng och spelade instrument och guu så duktiga dom är! Vi blev kvar där länge och åt gott fika och hade det mysigt alldeles vid sjön. Sen tog jag mammas bil in till stan (TACK!) för imorgon efter jobbet åker jag, Josefin och P på ÄVENTYYR! :D Mysigt!! Gnarp blir det till att börja med.. Skönt, jag är ledig på måndag!

Hoppas alla har en mysig kväll! Fast vad det verkar som på fb så är alla ute och dansar ikväll.. Shit jag kommer inte ens ihåg sist jag var ut? :S Inte likt mig, men man får se det som ett mognadstecken. Jag gillar´t! Tant vid 20 är det inte alla som blir, hehe ;)

Nu ska jag lägga ur löständerna, ta på mig nattsärken och sjunka in i min skönhetssömn! God natt!


Här har vi två tanter för några veckor sedan.
Btw, mormor ska börja blogga. Hur coolt är inte det?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0