jag hugger i sten..

Jobbat hela dagen.. Hem, köpa kebab med bröd, åka till Getaway rock med två av de tre köpta kebabbisarna för Andreas jobbar där idag. 17 timmarspass!!! :S Hem, plocka undan lite i kaoset här hemma, sovit lite middag, ätit jordgubbar med mjölk och nu ska jag slå på en film tror jag medan tvättmaskien gör sitt!

Jag är fortfarande lite pömsig trots min lilla powernap. Men jag har inte sovit många timmar de senaste nätterna så jag har lite sömn att ta ikapp. Det får bli tidigt i säng (försöka går ju i alla fall).

1. Jag vill se filmen Water for elephnats.
2. Jag vill ha ett FEX armband.
3. Jag måste köpa en ny telefon, den är så galet knäpp!
4. Jag saknar mormor och sommarstugan.
5. Jag är trött på falska, griniga, energisugande människor.






Kommentarer
Postat av: mormor

Punkt nr 4 var bra, då finns det hopp att du dyker upp snart. Just nu är ida, marcus, simon o sandra här plus idas kompis martin med hund. vi badar fiskar och har det bra. Välkommen

2011-07-08 @ 17:06:42
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Water for elephnats är jätte bra! DU måste se den snart :)

2011-07-10 @ 20:44:57
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0