Aj min tå !

Slutrean har börjat på Cubus! Shit vilken dag vi haft!! Men jag älskar när det är för mycket att göra istället för tvärt om.. Jag och Isabelle har pratat massa om mat och träning idag och bara därför tänkte jag ta mig en liten promenad när jag kom hem för att vara lite duktig men ATTANS vad mörkt det var på himlen! Jaja den promenaden får bli någon annan dag, surt jag som så gärna ville ;P (det är inte alls svårt att hitta undanflykter för att slippa röra på sig och träna).

Okej nu till något allvarligare. Det är nämligen så här att jag har hånat en del förut som har haft nageltrång.. "Ha, det kan väl inte göra så ont?" har jag tänkt och jag har råkat klivit på folks nageltrångs-tår och tyckt att dom varit fjantiga när de skrikit rakt ur av smärta. MEN i drygt ett års tid har jag haft nageltrång som ett slags straff av något slag tror jag. Och igår var den det värsta av de värsta!! SMÄRTA!! Jag försökte operera lite själv innan vi skulle ut men det gjorde så galet ont så det gick inte. Att sen ta på sig skyhöga klackar, gå ut på krogen där var och varannan snubblar och kliver på ens fötter var pina! 

Nu är det supermulet och mörkt och det känns som att det är både spöregn och åska i luften. Finns det något mysigare än att ha balkongen öppen och höra allt så nära, samtidigt som man kryper ner i soffan med en filt, tända ljus, dricka te och ha mysigt sällskap? Nej det gör det inte. Därför ska jag ha en myskväll med Amanda och Mattias nu. Vi ska se Black Swan igen och bara umgås.

Det var nog allt från mig för den här gången. Hoppas ni får en trevlig kväll!




Supersystrarna igår på sommarkväll ♥


Kommentarer
Postat av: mormor

Om vi hade varit i Vinnersjö hade du ju kunnat komma till Roland med din tå. Du vet kniven han har i köksfönstret som är så bra till allt. Men nu är vi i Årsunda och här har han bara filekniven, som vi har till gösarna, men den kanske oxå funkar, kram. Love you, and your sisters and brother.<3

2011-07-22 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0