DC runt

Jag har varit ute och gått i 4 timmar runt runt i DC. Har varit och tittat på vita huset, den där monumentgrejen och lite annat skoj. Och så har jag shoppat :) Det är typ en timmes promenad till vita huset (som nybörjare med karta) från där jag bor. Det var iofs ganska lätt att hitta för det är en stor gata genom hela stan liksom ända till vita huset. Hela vägen är det affärer, restauranger och sånt så jag och vita huset är på olika sidor av city kan man säga, typ :S Vita huset var inte så häftigt som det ser ut på kort, men nu har jag sett det iaf, hehe. Känns skönt att ha kommit ut lite också för ju mer man lär sig hitta och lär känna området, desto roligare blir det ju! Man vet mer var man ska gå, vad man kan göra, hur man kommer hit och dit.. PLUS att det var otroligt skönt att göra av med lite energi, jag har ju inte rört på mig mycket alls den senaste veckan.























Dagens shopping visar jag senare! Nu ska jag skypa :)
Jag har en rolig sak att berätta om vita huset sen också ;) BlondinEwwe!

Kommentarer
Postat av: mormor

hej stumpan, roland, ewa o jag har varit på bio, svinalängorna. när jag kom hem kollade jag direkt om du skrivit nåt, det är så spännande att läsa. vi har även varit på karin simonssons vigsel i oslättsfors. fint, men hon svimmade på slutet. allt blev bra iaf. kram

2011-01-29 @ 23:33:28
Postat av: Cubus Linda

Butiker som finns i Sverige =) Härligt att du fått komma till det stora landet over there =)

2011-01-30 @ 14:31:03
Postat av: Linda Lindh

Skönt att allt har ordnat till sig, lite nyfiken på vad som fick dig att byta familj???????

Kramar från Vinnersjö

2011-01-30 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0