En lördag i DC med Uliana

Uliana kom hit vid 3 igår.. Vi åkte direkt till ett jättestort mall/köpcentrum.. HELT GALET STORT!! Det var liksom 4 våningar och det bara forstatte åt alla håll, vi hann bara kolla igenom en liten del av det! Så härligt, nu vet jag vad jag ska göra på min lediga tid i fortsättningen ;)



Det var liksom hur många såna här stora öppna hallar, och så var det gångar till nästa stora hall.. Ja, helt galet!



Lunch! Tacorulle, MUMS!





Kaloribomb! Jag måste ju få äta lite av det onyttiga för jag är ju ändå i USA liksom, haha. Men imorgon har jag bestämt att bli nyttig på riktigt!!





Efter shoppingen åkte vi hem och bytte om och gjorde oss iorning lite och sen åkte vi till Dupont Circel för att gå ut och dansa lite..



Det är ju egentligen 21 för att komma in på krogen här men tysken jag träffade i veckan kände någon som kunde fixa in oss!







Jag tog en paus mitt i allt dansande och vilade fötterna och åt M&M ;) Haha!



Man får ett stor kryss på handen om man är underårig här på krogen, för ibland får man liksom komma in ändå, men inte köpa något i baren och så. Men jag blev och Uliana blev utan för att vi var svenska, haha alla andra tjejerna fick kryss ;) Der är ju såå exotiskt med blonda svenska tjejer här tycker alla.. hehe.



Nattshopping! Åh vi var så hungriga..!



Tunnelbanan hem!





Det var en rolig kväll! Skönt att komma bort från huset och träffa lite folk och dansa.. :)
Nu ska jag och Uliana åka in till DC och så ska jag visa henne vita huset och allt för hon har inte hunnit dit än.. Det blir skoj! Belle skulle ha mött upp oss men hon fick fel på bilen så det blir bara vi två..

Måste kila, ha en bra dag! Skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: mormor

1 Det verkar som om det skulle kunna vara lätt att göra av med money!!!

2 Bra att du har fun och äter some gott =)

3 För allt i världen - var rädd om dig, överallt o hela tiden, kram. Morfar hälsar

2011-02-06 @ 19:06:00
Postat av: mormor

1 Det verkar som om det skulle kunna vara lätt att göra av med money!!!!

2 Bra ett du har fun och äter some gott=)

3 Var för allt i varlden rädd om dig i stora världen, överallt och jämt, love you, kram, morfar hälsar

2011-02-06 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0