Middag med svenskor











Vi var in till Georgetown igår, jag och fyra svenska tjejer! Det blev förseningar så vi åt inte middag förren vid 10. Vi tittade runt lite men sen när de skulle vidare kände jag för att åka hem så de släppte av mig vid metron.. Fick vänta aslänge för jag missade den precis och de går inte så ofta på kvällarna/nätterna men jag kom hem tillslut! Mådde inge bra alls igår, huvudvärk och bara heeelt slut. Vaknade med huvudvärk idag igen men fick meddelande av Rachel att jag var ledig idag så jag kunde fortsätta sova ett tag till. Jag tror jag ska försöka sova ännu en timme till så kanske jag har tur och vaknar utan huvudvärk.. Jag har nog en hel del att sova ikapp känns det som eftersom jag inte kan sova så bra på nätterna. Senare ska jag in till DC igen och träffa Ullis! Vi träffades på trainingschool men hon bor en bit härifrån så vi kan inte ses så ofta. Men ikväll kommer hon och sover över och så har vi en heldag imorgon också tillsammans med Belle.


Aouäää.. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det egentligen som hände hos din första familj? Tråkigt att det verkar ha blivit struligt.. :(

2011-02-05 @ 23:27:53
Postat av: mormor

Roligt att se att det finns mat over there. Inte konstigt om du har headeache, så mycket nytt som du varit med om. Hoppas du får en trevlig helg med Ullis. Mååååånga kramar, love you

2011-02-06 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0