work out

Åh det händer så mycket här hela tiden så jag vet inte var jag ska börja när jag väl sätter mig för att blogga. Plus att jag känner så himla många olika känslor under dagen att jag vet inte vilken av alla jag ska välja att skriva om.. Det går liksom som sagt väldigt upp och ner, ena stunden känns det så fel och onödigt att vara här, nästa sekund känns det skitbra! Jag fick ju inte den bästa starten och det gjorde nog att mitt humör drogs ner lite, även om jag försökte hålla mig på topp! Jag försöker fortfarande hålla mig på topp, och vissa stunder behöver jag kämpa mer än andra. Men jag lever och mår bra, och jag saknar inte Gävle speciellt mycket alls. Det är vissa personer (och hund) jag saknar men det är liksom inte så att jag mår superdåligt av det än. Att känna saknad är ju faktiskt helt naturligt :) MATEN däremot skulle jag kunna betala dyra pengar för just nu. Men man lär sig väl att leva med deras mat och lär sig att hitta en balans med sin egen mat också. Just nu blir det mycket mackor och flingor och sånt, hm inte bra för kroppen!

Jag har varit ledig idag men jag fick veta det så sent så jag har liksom inte hunnit gjort så mycket ändå.. Försökt träna lite, promenerat, suttit här vid datorn och pratat med lite folk, försökt leta på lite olika au pairer som bor här i området.



Jag idag!

Det här gymmet har jag precis utanför min sovrumsdörr. Man kan träna hela kroppen verkligen, och så har hon en sån där trappmaskin också, så jag gillar huset! Plus att det kanske är bra att jag inte mår helt 100, det är ju då jag tränar MASSA. Så jag kanske till och med kommer bli fit! Det vore ju bra, om jag tog tag i träningen en gång för alla. Något positivt! Hehe det gäller att se det lilla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0