Jag och tysken

Jag har varit in till DC en sväng ikväll.. Träffade en tysk tjej som har varit här som au pair i 7 månader. Vi klickade inte alls men det var roligt att komma ut lite och träffa någon annan än bara familjen. Vi gick en promenad först (därför jag är alldeles träningsklädd), sen åkte vi med metron in till city, gick runt där lite och lärde mig hitta lite grann, var till starbucks och satt där ett tag och pratade om allt och inget, sen åkte vi hem.
 

 

Nu har jag dragit på mig myspyjamasshortsen och tillhörande sån där grej som man har över ögonen när man ska sova, hehe. Är inte alls trött men borde gå och lägga mig så jag är pigg tills imorgon för jag ska ha Max då och det kan vara bra att vara utvilad så jag har massa energi!

GOD NATT! Pappa nu går du upp till jobbet, det är lite tokigt det här med tidsskillnad! När du går upp går jag och lägger mig.. love you ♥


 


Kommentarer
Postat av: Joppla

Neeej, tog du med den jackan! Den tänkte ju jag sno av dig! ;)

2011-02-02 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0