what to do?

Jag har verkligen försökt få med mig Max och hitta på något idag.. Jag är trött på att sitta inne med honom och titta på när han spelar massa skit! Alla borde vid det här laget veta att jag hatar dataspel, tv-spel, alla spel som har med elektronik att göra.. Jag vill inte att han ska bli någon nörd som sitter inne dygnet runt och spelar tv spel som förstör honom.. Så jag fick faktiskt, efter mycket skrik och slag och bit och fight, ut honom på pickning. Haha vi satt vid trottoaren på andra sidan vägen men han gick ut i alla fall!

Max står för kakorna.. Han fick dom från en tjej idag som alla hjärtans dag present. sött.



Och så har vi målat lite med utomhuskritor också.. Max vägrar vara med på kort så jag får ställa upp så att ni ska få något att titta på, inte bara massa text!





Det har varit så varmt idag.. Sjukt! För bara någon dag sedan gick jag och huttrade i min tjocka everest-jacka och imorse när jag skulle gå och lämna Max var det liksom ingen skillnad när man öppnade dörren typ. 15 grader har det varit här idag i skuggan. Plus att solen värmer jättemycket!! Underbart väder, våren är här!

ush det har varit jobbigt ikväll.. ont i magen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Känns som om det var din dag, du har knappat in, tar snart ledningen....Här har vi vinter, minus 17 degree. Jag såg en flock älgar i går, 11 st. nu ska jag till jobbet på min lediga dag, tre lärare sjuka

2011-02-15 @ 06:21:30
Postat av: Cubus Linda

Sänder några kramar från ett iskallt Sverige.

2011-02-15 @ 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0