Positiv, inte negativ!

Tidigare har jag varit ute och gått och sprungit för att göra av med dålig energi. Jag har varit irriterad och lyssnat på "arg musik" som jag kallar det.. Men idag vände jag på det ;) Jag lyssnade på glad och rolig musik och sprang för att samla på mig POSITIV energi! Jag lyssnade på massa ABBA låtar och sånt skoj så det blev riktigt roligt att röra på sig idag. Och samtidigt försvann en del av den dåliga energin. Det gäller att se det från den ljusa sidan!
Klarblå himmer och solsken tre dagar i rad nu, gu va mycket solsken gör med humöret alltså! Tack för det.

Nu ska jag klä på mig, göra mig iordning och äta frukost. Sen kommer Beth hit, det är roligt när hon är här. Plus att hon lagar alltid så god fillipinsk mat till mig :) Måndag, onsdag, fredag är hon här och städar! Jag har ju liksom inte hittat så många som jag vill umgås med än så det blir inte så mycket sånt vilket är jobbigt, men jag hoppas att -de rätta- dyker upp snart.. Det blir lite ensamt att bara ha Beth, haha ;)

Ha en fin dag, hörde att det var snöstorm hemma :S uuuh!
Här börjar det faktiskt kännas vårigt, även om det fortfarande är kallt i luften..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0