Pentagon mall

Idag har jag haft en väldigt stressig dag.. Åkte runt hit och dit och har fixat och donat. Det har blivit lite shopping kan man säga.. Jag och Beth har bland annat varit till min favorit-butik med de billiga märkes skorna! Och så har jag såklart varit till F 21, Victoria Secret och massa andra favoriter! I eftermiddags visste jag inte vad jag skulle hitta på så jag åkte till mitt favorit mall. Det är så galet stort alltså och de har alla butiker man kan tänka sig! Jag gick runt där i 4-5 timmar och jag gick inte alls förbi alla butiker ens.. crazy!

Imorgon händer det grejer.. Jag har lite ont i magen :S





Gissa omklädningsrummet? ;)







Ser jag flottig ut? Hmm ja det är också det jag är. Galet varm dag! Hade jag varit hemma hade jag haft shorts och linne på mig men för alla här är det ju som vinter fortfarande så det gäller att hålla sig till att klä sig som alla andra..

God natt!


Kommentarer
Postat av: mormor

Du känner dig varm/felklädd - får mig att tänka på några vårdagar i London. Ja ja, åren går.

2011-02-19 @ 09:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0