Mammii!

Igår fick jag verkligen en myskänsla av att vara hemma! Mamma kom upp innan jag skulle sova med mackor, yoghurt och mumsmums. Och en liten love sten. Hon är underbar och det känns så himla skönt att vara hemma! ♥



Idag har jag haft en supermysig dag med Amanda och Andreas. Lunch hemma, slapp i soffan och sen ner på stan en sväng för lite fika.. Man måste ju titta runt lite i butiker så man vet om man missat något :P Det hade det inte gjort! En väska som jag tittat på på åhlens innan jag åkte hängde till och med på exakt samma ställe, haha! Inget större hade alltså hänt trots 5 veckor i USA, förutom en ny butik i 9an.









Snart ska jag vara med Fia och Rickard :) W i h o ! Jag har saknat dom små rackarna!! ;)

Kommentarer
Postat av: miranda- mamma till Mille

välkommen hem :)

2011-02-24 @ 00:14:13
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0