Happy Valentine´s Day !

Idag är det alla hjärtans dag.. Det känns som vilken annan dag som helst, jag har inga planer. Men jag skickar i alla fall ett stort hjärta till mina fina föräldrar, mina finaste systrar, lovely bror, mormor och morfar, farmor och farfar, vänner släkt och alla ni som läser min blogg och alla ni andra, haha. Och Andreas!

Kom precis hem från 40 minuters promenad och har ätit yummi frukost nu. Det är 15 grader ute här idag och solen värmer verkligen.. Underbart, det känns såå vårigt nu! Något bra, haha.. :P


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Muschmini

Shhaallaa på alla <3 dag!! Hoppas du har en superduperdag! Själv har jag tillbringat denna dag/kväll till skola och jobb, kul när alla andra myser och så med sina kära, menmen pengar liksom;) tänkte bara säga att jag saknar dig och att jag ens tycker om dig huuur mycket som helst! Puss och kram från din lilla muschmini ;)<3

2011-02-14 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0