Julkänslor!

Bocken har brunnit, det är inge snö alls och jag har inte ens någon chokladkalender i år :( något drastiskt var helt enkelt tvunget att hända för att jag skulle få lite julkänslor.. Därför tog jag och Elliot en promenad ner på stan för att köpa lite tillbehör till granen och sen klädde vi den med Amanda och Mattias. I min släkt är det tradition att klä granen kvällen innan julafton men nu klarade jag inte att hålla mig längre.. Stackars Andreas är inte det minsta julfrälst men han har köpt adventsljustake, julstjärna och gått med på att vi ska ha en gran för att han vet hur mycket jag älskar julen. Snel hest.. Dessutom har jag tvingat honom att vara ledig julafton, juldagen OCH nyårsafton i år. Han har jobbat alla högtidsdagar de senaste 7 åren så nu fick det minsann vara nog! Det är ju för tusan bara jul en gång om året ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0