Skara sommarland, here we come !

Nu åker vi ut från Örebro och vidare mot Skara :) Vi är supertaggade på en rolig helg tillsammans allihopa. Det ser tyvärr lite ostadigt ut med vädret, regnet öser nämligen ner och vi ska tälta :S :S Haha men det löser sig, det gör det alltid!! 

Vi är ett superroligt gäng; Mamma, Thomas, Simon, Jag, Andreas, Josefin, Pontus, Amanda, Johannes från Geflet och från Småland kommer Lisa, Lennart, Fanny, Linus, Kasper och Moa!! Kuul kuul. Jag ska försöka knäppa mycket kort. Nu ska jag fortsätta umgås med Andreas och bror men trevlig kväll på er. Fortsätter vädret såhär kommer jag garanterat uppdatera fler gånger ikväll, haha.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0