mys vid mormors stora vatten

Jag njuter av livet ute i stugan med mormor och morfar och mamma med familj.. Jag är ledig i tre dagar och jag tror att jag vill stanna här för alltid! Så himla mysigt har vi det. En dag med mamma i Sandviken först i lite affärer och sen har vi legat på stranden hela eftermiddagen/kvällen. Vi har ätit länge och jag har legat och läst min nya bok i hängmattan. Och så har jag haft bloggkurs med mormor, hon är duktig!

Tyvärr är min kamera trasig sedan i lördags.. Jag har jättemycket bilder jag vill visa men jag kan inte få ut kortet ur kameran :( Så ni får nöja er med text tills det är löst. Nu blir det chokladpudding, yummi!

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att du trivs, det gör jag oxå, kram

2011-08-01 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0