Hockeyn har dragit igång, jippie!

Ikväll var det hockey som gällde, premiärmatch för säsongen! Johannes har börjat spela med J18 nu så det blir bara mer och mer roligt att hänga med i hans hockey. Det är så kul att det går bra för honom.
Jag fick en sån där hemsk huvudvärks-attack igen på eftermiddagen så det fanns inget annat att göra än att gå och sova ett tag. Men så hemsk djupt fick jag inte somna in för flera gånger vaknade jag av att två stora ögon stod och tittade på mig; "Iiiaa?" (han kallar mig det). Söta lilla Elliot.

Imorgon är jag ledig. Hoppas det blir fint väder! Synd bara att det börjar bli så kallt :S men skönt att man har en liten resa att se fram emot snart! Än är det inte heelt slut på värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0