Fint hus !

Jag har haft en superskön ledig dag! Jag blev kvar i sängen länge imorse med datorn. Det började med att jag kollade på lägenheter och det spårade ganska rejält så det slutade med att jag satt och tittade på hus. Jag har hittat mitt favorithus på hemnet nu. Underbart! Hade jag haft pengar hade jag köpt det och flyttat dit imorgon! Här kan ni se det om ni är nyfikna.. Sen någon gång runt lunch gick jag ner på stan och fixade massa grejer som skulle fixas. Lunchade med Malin på stan och det var trevligt som alltid! Sen gick jag hem, läste lite (läs mycket. Jag har blivit sådär lost i bokvärlden som bara jag kan bli), tog en powernap och kvällen tillbringade jag med Sofia och Rickard. Nu blir det att sova!

God natt !

Kommentarer
Postat av: mormor

Fint, så stort att morfar o jag kan bo hos dej. Jag kan simma i poolen och Darlingen kan väl fixa - nåt pajar väl där oxå. <3

2011-08-09 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0