den nakna städaren

Jag har haft två supermysiga dagar vid stugan! Andreas kom ut dit igår kväll när han hade slutat jobba och sen när vi blev trötta åkte vi hemåt. Idag har jag STÄDAT! På årets varmaste, finaste dag!! Vi har jobbat så himla mycket båda två den senaste tiden så vi har liksom inte hunnit med varken tvätt eller städ eller handla mat eller nåt :P Så idag fick bli stora städdagen (stackars andreas jobbar så han missar den :P)..! Nu glänser varenda litet hörn här hemma och jag har varit svettig kan jag lova! Jag tog en paus några timmar mitt på dagen och åkte ut till Vårvik och la mig på stranden med en bok och tog några dopp i havet emellanåt för att svalka mig lite. Man vill ju se lite av solen när den äntligen är framme!

Nu ska jag ner på stan en sväng.. :)
Imorgon är det back to work som gäller!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra..? hmm.. det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0