De 4 musketörerna

Jag myser vidare ute i Hedesunda och njuter av livet. Jag vaknade klockan 8 imorse och jag försökte i tre timmar få upp mina fina systrar innan de äntligen klev upp lite efter 11 :p Vi åt frukost, åkte och hälsade på farmor och farfar, hälsade på morfar och fick gott fika, gick och köpte glass på GNK, höll på missa bussen in till stan men Josefin räddade det i sista sekund tack vare sina otroliga löparben ;) Tog en runda på stan och sen blev det J18 match. Brynäs vann igen och bror var lika duktig som vanligt. Nu är vi tillbaka i Hedesunda och Josefin ligger och snarkar här bredvid mig i soffan. Jag börjar bli galet trött så det får bli sängen nu, ska få med mig Josefin också bara. Sov gott sötnosar. På fredag blir det Skara sommarland med familjen och smålänningarna. MYYS !



Gu va små vi var! Det här var bara 1 1/2 år sedan men mycket har hänt..
En sak är i alla fall sig lik; min flottiga jättepanna, haha!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: mormor

Finingar, love you <3

2011-08-18 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0