Chokobolls !

Åh vilken skön dag jag har haft! Gick upp rättså tidigt för att umgås med Andreas och Elliot lite och följa med för att skjutsa lillen till dagis. Sen blev det en sväng till biblioteket för att lämna tillbaka gamla böcker och låna nya. Gu vilken läsarperiod jag har hamnat i. Har läst 5 böcker på 2 veckor och det hör inte till vanligheten nu för tiden. Mari Jungstedt är min senaste favorit och jag är inne på hennes 3e bok nu :) Nördigt men åh så mysigt att försvinna iväg från verkligheten lite! Tog en sväng på stan med Amanda och tittade runt lite. Gu vad mysigt det ska bli med höst :D

Nu har jag och Amanda bakat chokladbollar och tittat på true talent. Imorgon ska jag väl göra lite nyttiga saker som behöver göras.. Ha en fin kväll alla där ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0