Bröllop!

Snart ska jag åka ut till Hedesunda! Det är nämligen bröllop där idag!! Ida och Kristoffer ska gifta sig :) Sen efter bröllopet i kyrkan blir jag nog i Hedesunda tills jag tröttnar på det, haha. Ikväll/inatt ska jag hämta Amanda på arlanda och fram tills dess har jag inga planer. Vi får se vad dagen har att bjuda på :)!

Jag håller tummarna för Linda och Andreas som också gifter sig idag (haha är det här stora bröllopsdagen eller?).. Jag hoppas verkligen att allt går bra och att det blir den finaste dagen för er någonsin!! Det hade varit roligt att sett er <3

Åh vad jag älskar bröllop! Det är liksom bevis på äkta kärlek.. Iaf skulle det vara det för mig om jag nån gång gifter mig. DEN RÄTTA annars blir det inget bröllop för min del. Så jag hoppas att båda paren som gifter sig idag känner så, och lever lyckliga i alla sina dagar, tills döden skiljer dem åt. :P

Alla ni andra som inte gifter er eller ska på bröllop; ha en fin dag ni också!!

BILDER KOMMER SNART! Jag håller på att löser mitt lilla kameraproblem.


Kommentarer
Postat av: Linda Åström

Evelina, tack! vi hade vår bästa dag ever, allt verkligen klaffade och jag tror verkligen att alla som var med oss hade det lika bra som vi. Jag fick det som jag önskat och lite till. Var i ett lyckorus hela dagen, kvällen och natten...

2011-08-08 @ 09:55:10
Postat av: Linda Fors

oops, glömde ändra mitt efternamn :)

2011-08-08 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0