Bästa 25e någonsin! ;) Catchiiing!

Oj så det fixades igår! Krångel med csn hela morgonen och såklart skickade jag iväg fel i alla fall :P haha. Men men det är som det är. Sen var jag ut till Köpis för att lämna mitt personalkort, jag är alltså inte längre kvar på Cubus. Lämnade ut något cv här och där och sen in till stan för att skriva in mig på af. Tog en långpromenad ut vid Gävle Strand och det var så himla fint väder! Gick till mina fina syskon för att äta kvällsmat och sen en liten sväng på stan. När Andreas slutade jobbet lyckades jag få med honom och bror för att hämta en skänk som jag har köpt :) Det kommer bli så fint! Det är en del att göra, slipa och måla och grejsa men jag tror att det blir bra tillslut! Efter det blev det BIO.



Vi såg den där apfilmen.. Ganska hemsk!

Nej nu ska jag återgå till min bok. Knutas måste nämligen lösa en hel del mord och jag kan ju inte lämna honom i sticket ;) Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0