akuten

Efter räkmyset med Amanda, Mattias och lillebror igår blev Andreas bara värre och värre. Han hade haft ont i magen hela dagen men då blev det olidligt. Han ringde sjukvårdsrådgivningen och de ville att han skulle komma upp till akuten. Så vi har tillbringat natten på akuten. Det var jättemycket folk där så vi trodde att vi skulle få sitta och vänta hur länge som helst men vi fick rum nästan direkt. De undersökte honom flera gånger och troligtvis var det blindtarmen. Eftersom det inte var akut akut att ta bort den och de inte var helt hundra fick vi åka hem och skulle återkomma idag. Jag orkade däremot inte jobba efter ingen sömn alls, plus att Elli ska vara hos oss i helgen så fick jag vara ledig idag.

Men vi hade iaf hur mysigt som helst med syskonen och Mattis igår. Åt räkor och massa annat gott! Och tända ljus överallt. Jag älskar hösten! Det är min favoritårstid efter sommaren. I alla fall början på hösten. När hösten-slaskvintern kommer är det inte riktigt lika mysigt..

Huvudvärk hej idag. Vi var uppe tidigt och skjutsade lillskrutt till dagis och efter det har jag inte kunnat somna om. Vet inte varför jag är så här knäpp. jag har inte sovit nästan någonting och huvudet värker av sömnbrist och ändå kan jag inte somna fast jag har legat och försökt hur länge som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0