- Älska varandra tills döden skiljer er åt -










Åh vilket otroligt fint bröllop jag var på idag! Brudparet var så galet fina!! Jag vet inte om jag blivit en blödig människa (kan det ens vara möjligt?) men det rös i hela mig hela timmen som bröllopet varade och när de spelade sin solosång höll jag nästan på att rinna en liten tår :S Jag tycker kärlek blir finare och finare för varje dag som går och är det något som verkligen är viktigt här i livet så är det vilka människor man har vid sin sida. Jag tycker det är så häftigt att man liksom älskar en person så mycket att man känner att man vill leva hela sitt liv med den personen. Det är stort!

Det var liksom bestämt vilken låt som skulle vara på mitt bröllop förut men saker och ting ändras och nu har jag en ny låt jag vill ha. Den som dom hade idag.. Sjukt fin!




Jag var allldeles lycklig när jag gick ut ifrån kyrkan samtidigt som jag hade en konstig känsla i hela kroppen. En knäpp ångest, panik, olust-känsla. Vet inte riktigt vad den betyder men jag ska ta reda på det..

Om 1,5 timme rullar iaf bilen ner mot arlanda.. Mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0