love hurts

Jag är i alla fall glad att jag har mig själv.. ♥

Det är så skönt för min egen skull att veta att dom som snackar så galet mycket skit egentligen bara är avundsjuka.. Men samtidigt känns det så sorgligt att de här människorna inte kan vara nöjd med sitt eget liv utan istället ska trycka ner andra, i det här fallet mig och mitt liv. Jag har inte gjort ER någonting och ändå orkar ni lägga ner en massa energi på att sprida trams! Försök att lägga den energin på att göra något bra för dig själv istället och försöka ta tag i dina problem. Det ska bli så skönt den dagen ni växer upp och lägger all den här barnsliga skiten bakom er.. Jag längtar!! :) Och även om det kanske inte känns så nu så kommer ni också mogna en vacker dag, det tar bara lite längre tid för er ;)

Som jag brukar säga: efter regn kommer solsken!


Ha en trevlig kväll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man ändå vore avundsjuk då ;-)

2010-10-26 @ 13:16:04
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Ja man förstår inte hur folk orkar lägga så mycket energi på andras liv. Varför inte bara fokusera på sitt eget istället och må bra! Lägga energin på bra saker!



Jag tror folk som pratar mycket illa om andra gör det för dom mår så dåligt själva.. Fast dom vill inte erkänna det och därför trycker dom ner andra! Så mår dom bättre... för studen!

2010-10-28 @ 15:08:20
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snälla du folk vill bara hjälpa dig. antar att du kommer inse vad du anser "som snacka skit" egentligen bara var en varning till dig om du är rädd om livet.

2010-10-29 @ 15:36:48
Postat av: Anonym

haha Jaaa du .. patetiskt är vad det är och jag SKÄMS över att det finns såna personer som beter sig värre än... ja värst! Men som du säger kommer dom också (förhoppningsvis) mogna. Det är dom som får skämmas i slutändan. Och som dom behandlar andra kommer dom också bli behandlade tillbaka tillslut.

att ens orka gå in på en blogg som en tjej har som man är irriterad på eller avundsjuk på då är det illa. Gör det bästa av ditt liv och var glad för andras skull. Jag brukar aldrig bry mig om att lägga mig i men det här var ju riktigt löjligt.



Om Du lägger ner lika mycket tid på ditt liv som att störa dig och förstöra andra skulle du nog få ett hyffsat liv själv. Kliv upp ur gropen ;)

2010-11-01 @ 22:51:24
Postat av: Anonym

http://kaarleksbarn.blogspot.com/2010/11/en-gang-ett-offer-alltid-ett-offer.html#comments



2010-11-08 @ 21:06:08
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur du kan tro att DINA vänner/vän vill dig illa? INGEN är avundsjuk, tro mig. Förstå att alla människor inte vill dig illa, vissa vill dig bara väl.



Och ja, du har rätt. Efter regn kommer solsken. Men regnet lär ju komma först!

2010-11-11 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0