Stockholm över helgen

Är i Stockholm över helgen och hälsar på syser.. Som jag längtat efter henne. Skönt att komma bort från skit Gävle och allt vad den staden innebär. Längtar tills jag ska åka bort på riktigt! Kommer såklart sakna många men det är många som det ska bli skönt att slippa också!

Jag har gjort en storrensnning inatt. Raderat gammalt skit en gång för alla. Nu ska jag försöka gå vidare. Det är bara jag som mår dåligt av att tänka på det och ha det kvar..

SÅ! Nu kan jag sluta vara arg och njuta av min weekend i storstan ;) Igår hade vi mys hemma och sen en sväng ut och träffa Josefins kompis. Sen blev det bara prat prat prat hela natten lång.. Idag blir det väl en sväng på stan och sen ska vi på en rolig grej ikväll :)

Ha en bra dag solstrålar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0