förkyldis

Jag kan inte fatta varför jag är förkyld hela tiden.. Jag hinner precis bli frisk och så börjar allt om igen. Jag har snytit slut på 1 hel toarulle nu inatt och det är fortfarande lika tjockt. Så fort jag höll på somna så började det rinna och så var det bara upp och snyta sig igen. Vid halv 3 gav jag upp mina sov-försök och har myst runt här i stället. Druckit te, badat, läst ut min bok som jag fick av Magdis i julklapp (som var skitbra btw) och så har jag gått igenom min garderob :P Har även lyssnat på en väldigt intressant diskussion som ett par hade här utanför churchstreet, haha folk är så roliga.

Jag har även kommit ett steg längre med min au pair resa. Pratade med en familj i en halvtimme nu ikväll och det är så gott som klart nu.. Om det blir helt bestämt så åker jag i början på januari till en familj som bor i Washington DC. Familjen har 1 gemensamt barn på 2 år och så väntar de ett till barn som föds nu om bara några dagar. Och så har pappan sen tidigare en dotter på 11 år som kommer bo där varannan vecka.. En bebisflicka, en 2 årig pojke och en 11 årig tjej ska jag alltså ta hand om. Så jag kommer ha att göra minsann, men det verkade jättebra allting så det ska bli roligt att komma iväg! :)


Ja men god natt då mina vänner. Jag ska göra ännu ett försök till några timmars sömn nu, får se hur det går ;/
love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0