falu koppargruva

Igår var en mysig dag! Vi var till Falu koppargruva. Det var guidad tur en timme i gruvan och sen så gick vi runt själva och kollade där det hade rasat och så i den stoora gropen.. Jag får lite panik där nere inuti gruvan, trivs bättre ovanför jord. Haha! Men det var iaf roligt att se. Jag har bara varit där en gång när jag var liten så jag kom inte ihåg något från det.




Efter gruvan var jag och hämtade min goodibag från MakeUpStore. Fick faktiskt skitbra grejer den här gången! Massa smink, hudvårdsgrejer, parfym, läppglans.. Så det var lätt värt att gå modevisningen ;) Det var en skitrolig dag!


Idag står hjälpa Amanda med läxor på scemat :P Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0