hero

Oj vilket snöoväder det är idag! Brr..
Ska fixa med ansökan idag och det tar sin lilla tid; skriva ut papper, kopiera, ringa runt, betala in. Jag har aldrig varit med om någon krångligare internetsida än amerikanska ambassadens. Shit alltså, jag början nästan bli nervös för den där intervjun nästa vecka med tanke på att dom är så himla noga med allt.. :P Jag kanske inte kommer in i landet för jag är för dålig på engelska :S hehe

Idag ska jag göra hälsoundersökning, det måste man ha gjort innan. Hoppas jag är frisk :) I eftermiddag ska jag och Fia jobba lite och sen blir det till att åka in till stan ikväll. Har inte varit där på flera dagar! Åkte in en sväng igår och jobbade på parkeringen på Läkerol med Thomas och så tittade vi även på hockeymatchen men sen åkte vi ut till Hedesunda igen så det är det enda jag sett av stan på länge :P


And then a hero comes along
With the strength to carry on
And you cast your fears aside
And you know you can survive
So when you feel like hope is gone
Look inside you and be strong
And you'll finally see the truth
That a hero lies in you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0