shoppingdag

Förkylningen håller i sig! Attans.. Men idag har jag ändå varit på stan med Fanny och Amanda. Sen tog vi en sväng med mamma och petterssons till "Owe jansson" (guu vilken mysig butik det är) och sen vidare till köpis. Jag skulle köpa dator tänkte jag, men de hade höjt min med 1000 spänn nu så det lockade inte lika mycket längre. Jag får vänta tills priset gått ner igen. Jag fattar inte varför man höjer en vara bara sådär? När vi var klar på Mediamarkt så hade vi fått punkas så det tog ett tag för oss att komma därifrån :P hehe..

Jaja vi har iaf haft en mysig dag med smålänningarna. De blir kvar tills på onsdag så jag blir i Hedesunda ikväll och imorgon och umgås lite :) Nu ska vi äta lite och sen ha mysvkäll. Det känns nästan lite som förr, nästan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0