Nedräkningen har börjat!

Kunde knappt komma upp ur sängen imorse.. Rasade ihop på golvet direkt. Hade frossa, spydde luft och höll på svimma så fort jag reste på mig. Hehe jag fick ligga på golvet och ropa på Fia tills hon vaknade så hon kunde hjälpa mig att göra RIKTIG mat! Såå... GI är alltså inget för mig! Det funkade inte helt enkelt. 2 dagar klarade jag ;( Hehe jag fick ett sms precis när jag mådde som sämst imorse från Malin: "Evvee!! Jag är helt slut, orkar inte röra på mig... Min kropp skriker efter riktigt mat!!" Och det var då vi insåg att det här inte alls var våran grej, det kanske räcker med att försöka leva nyttigt och inte göra det extremaste som går! Haha jag skulle alltså klara 2 dagar i programmet robinson.. Shit vad hård jag är ;)

Jaja.. Idag är det i alla fall 2 månader kvar tills jag drar iväg på mitt äventyr!! Det ska bli så spännande! Och skönt att göra något annat, komma bort från allt lite och få vara själv. Jag ska kolla med familjen om jag får lägga ut något kort på dom här på bloggen så ni får se vilka det är jag ska bo med och tillbringa mitt liv med i ett tag framöver! :)

2011-01-17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0