modevisning - EXTREME

Jag har ju för tusan glömt att visa bilder från Make Up Store - visningen som jag var med i för någon vecka sedan.. Många av bilderna har jag lånat av en av tjejerna som också gick visningen: http://semradedic.blogg.se/



sitter och blir sminkad..



Becka och jag :)



Tränar koreografin.



Snyggingar.





Sista tränings svängen innan det var dags på riktigt..



Förberedelser..
















Hehe jag är så glad att jag ens vågade gå upp på den där scenen.. Var väldigt nervös innan men det gick bra, make up store var nöjda och jag hade skitkul, det är det viktigaste :) Måste bara berätta att min klänning var gjord av riktiga skalbaggar :S uuhhuu vad jag inte kände för att ta på mig den när en av tjejerna berättade det.. :P



Haha jag fick gnugga ansiktet läänge efter och håret tog timmar att få ur!

Ja ja nu har ni fått sett det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://kaarleksbarn.blogspot.com/2010/11/ett-ovantat-sms.html#comments

2010-11-10 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0