love, big time!



dom bästa
Attans vad jag kommer sakna er mina fina syskon!!

1344 timmar kvar tills jag åker!


Idag har jag hållt på och fixat med visumet och det har inte varit det lättaste.. Fy tusan vad krångligt det var! Men några timmar senare så har jag nu fyllt i allt på internet så nu ska jag bara skriva ut de papper som behöves och så ska jag ner till amerikanska ambassaden nästa vecka på intervju och få lite papper underskrivna och godkända. Det är väldigt myckte olika grejer man måste fixa för att kunna åka men det kommer väl förhoppningsvis vara värt det :)

Saknar min prins ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Attans vad jag kommer sakna dig!:( Vem ska ha myskvällar med olika teman och sånt med mig nu i ett år?(!) Det här kommer inte gå! <3

2010-11-23 @ 22:49:15
Postat av: Evelina

Vi får ha temakvällar ändå fast på olika håll.. Jag lämnar hälften av alla temakläder.. Haha! Vad sägs om en långkvällsafton igen nästa vecka? ;)

2010-11-24 @ 10:11:19
Postat av: Amanda

Ja men så får vi väl göra då..;)

Men det låter väl toppen!! Ska vi inte hitta på nåt på lördag fresten, om du inte har några andra planer alltså:)

2010-11-25 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0