gi

Är inne på min andra dag med GI och jag har aldrig varit på så här dåligt humör tidigare.. någonsin. Jag och Malin har en liten deal att vi ska köra GI ett tag för att få bort det där nedrans sötsuget man har! Och jo tack, det känns att man håller på försöker vänjer sig av med "beroendet". Jag har typ abstinens och kan inte tänka på något annat än onyttigheter, socker, riktig MAT!!! Jag är ju en pasta-godis-sås-max-rostade mackor-frukost-onyttig-människa och då är det inte lätt att helt plötsligt BARA äta KÖTT när man knappt ens gillar det i vanliga fall ;( aaaahhhh! Senare får man såklart äta vanligare och vanligare men man ska göra en rivstart och bara äta kött i en vecka först! Jag förstår alkolister, rökare och alla som är beroende av någonting som har svårt att komma ifrån det och sluta. Onyttigheter för mig är samma sak som cigaretter är för en rökare antar jag.

Jaja.. vi får se hur länge jag orkar, just nu känns det som att jag bara vill skita i det här nedrans gi och ta mig till godistajm och köpa mig en stor fet godispåse!! Fast jag orkar knappt ta mig dit förresten, är så himla orkeslös i hela kroppen!

ATT INTE REKOMMENDERA: GI!!

Nu ska jag ta en sväng till Sofia och umgås lite! Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0