The Secret

Oooj vad jag har ätit idag! Ush jag mår illa nu.. Men gott var det när jag väl satt och tröck i mig. Inte ens nyttig mat blev det; pommes och hamburgare från Munken. Eller nej, det är stället bredvid munken. De har värsta specialhamburgarna där. Jag åt en med typ kyckling, ananas och något mer. haha värsta special men gott är det! Så nu har jag en salig blandning av godis, poppis, hamburgare, pommes, läsk, kinderchoklad, kexchoklad, tacochips och guacco (Joooppla ;P) i magen. Ush jag skulle inte vilja se vad jag stoppat i mig på ett bord sådär som dom gör i Du är vad du äter. Disgusting!! Men tomorrow ska jag hurta på!! SATS med Diva imorn bitti :)

Vi har tittat på Sommaren med Göran nu ikväll. Vi skrattade ju endel men det var ingen höjdarfilm tycker jag. Rickard har tittat på Sherlock Holmes nu efter men jag tröttnade på den efter halva för den sög så jag har legat och läst i min älskade The Secret bok istället. Nu ska jag lägga mig på spikmattan och sen sova!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0