Heltäppt!

Åh nej nu är jag jätteförkyld.. Jag har vaknat massa gånger inatt. 4 gånger var jag tvungen att spruta i nässpray för få luft över huvud taget ;) haha. Och så rinner det i ögonen hela tiden. Plus att jag har lite av min huvudvärk kvar.. FORTFARANDE!

Jag som precis har kommit igång med träningen lite smått, och så blir det såhär :/ Hoppas det bara är en kortisförkylning som går över tills imorn! :D


Nu ska jag iväg och ha Naturkunskap B. Sitta och skratta åt läraren tillsammans med Marie ;) haha! Vi har en jätteskön lärare på den här kursen. Han låter som en blandning av Robert Gustavsson när han spelar full och Tobbe i "En annan del av Köping". Haha! Det låter väl roligt?

Ha en bra dag! Och mitt tips till er: LÄS THE SECRET! :)



Jag älskar den boken.. Såklart kanske man inte tror på allt rättigenom men jag gillar det mesta!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2010-01-19 @ 13:16:02
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Josefin

Visste inte att du var sjuk! Jag måste ha pratat lite mycket om mig själv senaste tiden igen. Haha! :P Men du får krya på dig då gumman! Blir en korttidsförkylning känner jag på mig! ;) Och vi ses om inte ens två veckor.. :)



(Det roligaste var att du skrev att du kommit igång med träningen "lite smått". Haha :P) Kör hårt babe! Kraaaaam

2010-01-19 @ 15:34:10
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0