hängo

Jag har varit lite hängig idag.. Eller inte på förmiddagen. Jag och Diva var ut och gick vid 10 imorse och då kände jag mig pigg och så. Jag var även till Komvux och sålda min Matte c-bok, så nu har jag bara en kvar som jag vill bli av med. Men sen när jag kom hem kände jag mig lite konstig i kroppen. Men jag diskade och städade toan och plockade undan lite här och så, sen efter det var jag heeelt blöt av svett. Och så orkade jag knappt hålla upp huvudet för jag hade så ont i nacken och huvudet. Så jag har legat hela eftermiddagen. Men antagligen har jag fått en liten förkylning som satt sig i nacken och huvudet som vanligt. Så nu har vi varit till affären och laddat upp med apelsin, kiwi, c-vitamin och nässpray. Rickard är jätteförkyld så han behöver också piggna på sig. Så jag hoppas det har gått över tills imorn :)

Vi har tvättid idag också. 18-22. Ska ner och sätta igång andra svängen nu. Älskar att det finns 3 tvättmaskiner. Man hinner precis få undan en månads tvätt på 4 timmar då! Det var precis en månad sedan vi tvättade idag, det märkar man på Rickards kalsonger, haha. När han inte har några rena kvar, då har det gått en månad PRICK. :P


Det här blev ett tråkigt och ointressant inlägg men man måste ju uppdatera lite trots att det inte hänt något speciellt, hehe.
Tjo hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0