Lista tagen från min idol (ironi) ;)

Namn: Evelina Anna Eleonora Nilsson

Kallas för: Ewwe är väl vanligast. Rickard brukar kalla mig Maja eller Madickenen :P

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 3 hål i öronen och en piercing i naveln

Tatueringar: Jag vill ha en tatuering i nacken, eller typ bakom örat liksom! Men jag vet att jag skulle ångra mig, så nej.

Längd: 1.74 står det i passet iaf

Skostorlek: 36 (ibland 37)

Hårfärg: Hmm.. Råttfärgat som typ alla "blonda" i Sverige.

Fräknar: Jag får i hela ansiktet när jag är i solen

Motto: Har inget. Men jag tar ett kort varenda dag med Ord på vägen (som dom kallas) och på dagens stod det: "Be inte om medvind - segla!"

Kär? Ja jag är väldigt kär. I min Rickard såklart! Och Dito ;)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag kommer på ställen varje dag som jag vill flytta till. Men jag gillar våran superfina 2a :)

Tycker du att du är attraktiv? Öh? Nej :P Men jag är ofta väldigt tacksam att jag fick det utseendet jag fick. Det är många som är sjuk och så (någon som såg tv-programmet igår med stora fötter?) Så visst det är många som har det värre.. Så man ska inte klaga. Men attraktiv är jag inte!

Dricker du? Sitter och halsar i mig te nu!

Röker du? Nej ush och fy!

Vilket schampo använder du? Haha det som är billigast ;) Brukar bli typ Dove, Fructis.. ja..

Vilken parfym använder du? Mary Kay - Belara blir det oftast. Men sen har jag massa andra som jag kan spruta på mig ibland bara för avv variera lite.

Vad är du rädd för? Ooj.. Vart ska jag börja? Tvättstugor kommer helt klart på första plats. Och parkeringshus om man är ensam där. Och köra bil ensam när det är mörkt ute. Och stora toaletter (typ på bion) Haha jag är nog rädd för att vara ensam helt enkelt. Inte hemma och så, men på "offentliga platser". Och så är jag nog lite mörkrädd också även om det är svårt att erkänna.

Gillar du att tvätta? Om Rickard är med är det helt ok. Om jag gör det själv? Då är det det värsta jag vet.

Gillar du berg- och dalbanor? Det var läänge sen jag åkte men det är nog säkert kul :P

Senaste…

Filmen du hyrde? Oj jag kommer inte ihåg. Det var så länge sen..

Filmen du köpte? Jag har nog aldrig köpt en film i hela mitt liv, men Rickard köper ganska ofta. Men det var nog Män som hatar Kvinnor på Blu-ray.

Låten du hörde: Bye bye Johnny

Låten du laddade ner? Black Eyed Peas album.

Personen du ringde? Diva

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Det var igår kväll. Om en tjej som hade ASSTORA ben. Stackars!

Person du tänkte på? Är Dito en person? Han ligger iaf här bredvid och är fruktansvärt bökig.

Favorit…

Låt: SVÅRT! Jag tycker ju om så himla mycket musik!

Sak att göra: Vara med personer jag tycker om :)

Sport: Promenixa kanske inte räknas som en sport, men man rör på sig iaf!

Dryck: Vatten!

Kläder: Varmt och gosigt nu när det är -20.

Film: The Notebook

Bil: Audi TT

Serie: Grey´s Anatomy, Desperate Housewives, OC

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jaa..

Gråtit över en flicka? Jaa..

Ljugit för någon? Ja man har väl dragit en vitlögn ibland kanske..

Varit i slagsmål? Haha lite halvt iaf.. DANNE! ;/

Blivit arresterad? Nej nej! Jag är en laglydig tjej minsann! haha..

Träffat någon från internet IRL? Inte någon som jag liksom "träffat" på internet..

Antal…

Gånger du varit kär? 2 stycken har jag ju varit tillsammans med. Men sen har jag varit kär i 2 stycken när jag var mindre så jag antar att dom räknas..

Gånger ditt hjärta brustit? Ingen gång. tror jag?

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte.. kanske en. Men isf är det nog ihopläkt nu, hoppas jag!

Tjejer du kysst? Nej jag föredrar killar jag :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är nog bara Håkan. Några stycken pratar man med ibland och så men inte så mycket mer. Lite tråkigt!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 16 kanske.. Varje år när jag fyllt år ;) Sen har jag varit med någon gång till, men bara på tråkiga saker.

Senaste…

Boken du läste? Håller på med en bok med samma författare som Alkemisten. "Jag bestämde mig för att dö" eller något sånt heter den. Och så har jag fått tillbaka min ÄLSKADE "The Secret"-bok också. Så nu ska jag sätta igång med den igen!!

Personen du fick e-mail av? Johanna Björling

Personen du fick brev av? Mamma

Personen du fick sms av? Amanda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Innan jul tror jag det var.

Saken du köpte? Kläder till Anders.

Vad har du gjort idag? Tagit en sovmorgon, pratat lite i telefon och gosat med voffs :)

Brukar du svära mycket? Jag svär aldrig! Tusan också är mitt värsta! haha.

När stiger du upp på morgonen? När Dito väcker mig. Men snart sätter skolan igång igen, så har jag tider att passa. Men jag sover aldrig länge.

Vad har du på dig? Hello Kitty pyamas :) Och mina underbara tofflor.

Vad ska du göra ikväll? Jag ska åka iväg och bada med Amanda, Fanny och Simon idag. Sen ikväll blir det bio och mys med dem. De blir kvar över natten. Myspys!

Vad är du allergisk mot? Bett (broms, mygg, geting) Jag sväller upp och blir alldeles röd! Men jag tål all mat och så.. det älskar jag!

Var har du ont? Magen. Men bara några dagar till, hehe. Och så har jag ont i halsen! Om jag nu ska känna efter lite..

Använder du hårspray? Ja det gör jag. Got 2 Be.

Kan du stå på händer? Nej det är jag för klen för och det är verkligen pinsamt att skriva.

Håkan Hellström eller The Ark? Vilka? haha nej då. Håkan tror jag!

Salt eller socker? Salt och Socker.

Gillar du ketchup? Ush!!

Är du glad nu? Ja det är jag. Jag är lycklig!!

Var du glad igår? Ja jag är för det mesta glad. Men igår hade jag mensvärk utöver det vanliga som drog ner på humöret något..

Vad dansar du till? Musik för det mesta.. :P

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad. Jag gillar Sthlm!

Göteborg är… ? stället där Liseberg finns, men det är typ allt jag vet om Göteborg. Har bara varit där några gånger.

Kan du sjunga? Ja det kan jag men det låter hemskt!! Men jag sjunger iaf.

Spaghetti eller makaroner? smörMakaroner. Det är min och Divas favvo, haha

Land du vill besöka? Hela världen! Jag ska nog ta och åka världen runt någon gång i mitt liv :)

 

Jaja. Det var det det. Nu ska jag äta frukost och ringa runt lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0