Lördagkväll

Skön helg har det varit so far...

Igår så var vi med Fia och Rickard hela kvällen lång.. Vi var ut och åt på Church Street (Breast of Chicken tog jag som vanligt. Så SJUKT gott!) Och sen så blev det filmmys hemma hos oss.

Idag har jag jobbat 12-17 i stan. Det var helt fruktansvärt kallt där idag. Ush ush ush alltså, jag trodde jag skulle frysa ihjäl! Not good for my urinvägsinfektion, den har minsann inte varit rolig nu ikväll, men imorn tror jag att jag vaknar upp mycket piggare!

Kvällen har i alla fall spenderats med my love och my love 2! Vi har haft myskväll! Ätit MAX-mat, tittat på film, ätit chips och marabou, sovit lite, haha.. Ja vi har haft det lugnt och skönt. Nu ska vi forstätta myskvällen! Sov så gott :) Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0