Pluggis!

Åh vad skönt det är att vakna och så är näästan all huvudvärk borta! :) Idag ska jag verkligen läsa hela dagen.. Måste komma någonvart nu! Jag och Dito ska ta en promenad ner till pappa på stan och hämta lite papper som han tog med från mamma. Jag har ju ingen skrivare så mamma fick ta och skriva ut alla 100 sidorna! Jag måste ju ut och få lite luft innan jag sätter igång.. ;)

Igår kväll kom Amanda med en varsin semla till mig och Rickard.. Hur cute är inte det? Love you babe. Jag fick även med Rickard ut på en liten kvällspromenad. Ända till Polhem och tillbaka ;) haha. Skönt var det att komma ut lite iaf med tanke på att jag hade legat inne typ hela dagen och mått dåligt.

Jaja nu är det en liten plupp som vill gå ut och kissa!

HEJSVEJS!! Ha en bra dag :)


 

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0