Min helg

Har haft en helg full med saker att göra.

FREDAG:
Diva, Josefin, Amanda och jag lagade middag och åt hemma hos oss. Lite senare på kvällen satte vi igång bastun och satt och bastade och bara mös där nere hela kvällen lång. Vi har ju bastu i vårat hus, supermysigt! Det knäpptes en massa bilder där nere men tyvärr är ju alla naked så det går icke att bjuda på det här ;) Sen kom även Virran förbi en sväng. Det var den kvällen det!

LÖRDAG:
Vi åt frukost här sen jobbade jag 10-16. Sen hem och då hade Rickard ordnat med en liten överraskning. Haha han är allt bra tokig han ;) Han hade släckt alla lampor och tänt ljus i hela lägenheten. Så hade han satt lappar lite här och där som det stod vad jag skulle göra och vart jag hittade nästa lapp ;) Göllit! Han är för go min prins! När uppdraget var klart var det dags för middag. Det blev hämtmat som vanligt; pommes och hamburgare från Munken. Sen blev det till att duscha och göra sig iordning för att gå till Virran och Sebbe. Var där tills halv 1 då det var dags för krogen. Det blev Heartbreak för ovanlighetens skull, jag brukar ju aldrig vara där. Men det var trevligt.

SÖNDAG:
Sov aslänge. Vaknade klockan 10 och då låg vi kvar i sängen tills typ 12. Och då råkade vi somna om igen och sov ända till HALV 3 (!!!!!!!!!!!!). Hur katastrof är inte det? Ush jag hade panik när jag vaknade, har aldrig sovit så länge ever! Usha.. Jaja då blev det iaf till att äta och sen var vi på Haitigala på Konserthuset. Det var endel bra artister (Tommy Nilsson, Elin Lanto, Alice, Kicki Danielsson) men så var det även en hel del dåliga också. Det var bra till en början men det höll på i 4 timmar! Sjuktlänge. Jag fattar inte riktigt hur dom tänkte när de blev så långt men så är det. Man märkte att hela publiken bara ville hem där på slutet. Men de skänkte alla pengar som samlades in under kvällen till Haiti så det blev sammanlagt 80 000 kronor. Bra där! Dock skulle de valt en annan "programledare".. Hon var hemsk! hahah jaja.. Tack Margit för biljetten.
Sen när vi kom hem vid 10 blev det gottis och lite tv innan vi gick och la oss.



Nu ska jag snart till skolan. Hejs.


Rickard och Dito leker arga leken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0